تماس با پشتیبانی واتس اپ
۱۰ تا از برترین سازندگان املاک در دبی

۱۰ تا از برترین سازندگان املاک در دبی

۱۰ تا از برترین سازندگان املاک در دبی

بازار املاک دبی با شگفتی های معماری، سازه‌های لوکس و برنامه ریزی شهری نوآورانه خود همواره توجه جامعه جهانی را به خود جلب کرده است. از آسمان خراش های سر به فلک کشیده گرفته تا مجتمع‌های مسکونی وسیع، این شهر مجموعه متنوعی از سازه های جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این مطلب ۱۰ هولدینگ املاک برتر در دبی را بررسی می‌کنیم که اثری محو نشدنی در خط افق شهر بر جای گذاشته‌اند و در حال بازتعریف کلمه لوکس هستند.

۱. Emaar Properties

 املاک Emaar بدون شک یکی از بزرگان صنعت املاک دبی است. اعمار که با سازه‌های شگفت‌انگیز خود مانند برج خلیفه (Burj khalifa)، دبی مال  (Dubai Mall)، دبی دان تاون  (Downtown Dubai) و مارینا دبی (Dubai Marina) تاثیر شگرفی بر سطح زندگی در دبی گذاشته است، همواره به عنوان املاک پیشرو در زمینه سازه‌های لوکس و مجلل شناخته شده است. گروه املاک اعمار با تعهد مثال زدنی خود به ایجاد جامعه‌ای در حال پیشرفت، به عنوان سازنده‌ای که نامش با ارائه کیفیت سطح جهانی گره خورده است، شناخته می‌شود.

 املاک Emaar

۲. DAMAC Properties

املاک DAMAC به ساخت پروژه‌های چشمگیر با نوآوری بی حد و حصر مشهور است.   با ساخت پروژه هایی مثل داماک هیلز (DAMAC Hills)، آکویا اکسیژن (Akoya oxygen) و آیکان سیتی (Aykon city) اثری به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشته است. داماک با تمرکز بر جذابیت بصری، نوآوری و مفاهیم طراحی منحصر به فرد، طرفداران بسیاری را از میان سرمایه گذاران بزرگ به دست آورده است.

املاک DAMAC


۳. Nakheel

گروه املاک Nakheel مسئول ساخت اکثر پروژه های جاه طلبانه شهر دبی بوده است. منطقه ساحلی جمیرا (Palm Jumeirah)، جزایر دیرا (Deira Islands) و جزایر جهانی (World Islands) دبی تبدیل به نماد پیشرفت این شهر شده است. نخیل با تعهد به ایجاد محیطی پویا و توسعه پایدار ترکیبی شگفت انگیز از سازه‌های تجاری، مسکونی و تفریحی ارائه می‌کند.

گروه املاک Nakheel
 

۴. Meraas

Meraas، سازنده ای است که به نوآوری‌های بی حد و حصر مشهور است و در حال ارائه تعریفی جدید از زندگی در شهر دبی است.
از جزایر بلوواترز (Bluewaters Islands) و سیتی واک (City Walk) تا پروژه های لست اگزیت (Last Exit) و لا مر (La Mer)، این گروه پروژه های پیشگامانه ای را رهبری کرده است. این پروژه ها ترکیبی از اماکن تفریحی، مسکونی، تجاری و تبلیغاتی را ارائه می‌دهد و به همین علت مرآس به کارگزاری محبوب برای ارائه خدمات به گردشگران و ساکنان موقت شهر دبی تبدیل شده است.

Meraas
۵. Dubai Properties

گروه Dubai Properties یکی از زیرمجموعه های هلدینگ دبی، یک بازیگر برجسته در بازار املاک و مستغلات است. توسعه پروژه های متنوعی مانند ساحل مسکونی جمیرا (JBR)، بیزینس بی (Business Bay)، مودون (Mudon) و اسکله دبی (Dubai Wharf) بر عهده این گروه بوده است.
با تعهد مثال زدنی به ارائه بهترین کیفیت و طراحی نوآورانه این گروه موفق شده است شهرت و اعتباری عالی برای خود ایجاد کند.

Dubai Properties
6. MAG Property Development

 گروه MAG Property Development به تمرکز بر گزینه‌های متوسط و مقرون به صرفه در بازار املاک دبی شناخته می‌شود. هولدینگ مگ تلاش می‌کند تا اقامتگاه‌هایی با کیفیت بالا با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه فراهم کند و امکان خانه‌دار شدن را برای بخش زیادی از جمعیت فراهم می‌کند. مگ ۳۱۸، بلوار مگ ۵ و مگ آی (MAG EYE) برخی از پروژه‌های مورد توجه این گروه در دبی هستند.

 گروه MAG Property Development
۷. Dubai Holding

Dubai Holding یک مجموعه سرمایه‌گذاری بزرگ است که از طریق شرکت زیرمجموعه خود یعنی گروه املاک دبی برای فعالیت در بازار املاک اقدام می‌کند. این شرکت پروژه هایی مانند ساحل مسکونی جمیرا (JBR)، سازه مسکونی مدینه جمیرا (Madinat Jumeirah Living) و مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) را ساخته است. هلدینگ دبی با تعهد به توسعه پایدار و ایجاد زیرساخت های کلاس جهانی، ردپایی پاک نشدنی در بخش املاک و مستغلات دبی به جا گذاشته است.

Dubai Holding گروه


۸. Sobha Realty

گروه املاک Sobha به توجه بی نظیر خود به جزییات در طراحی و اهمیت به کیفیت سازه ها مشهور است. پروژه هایی مانند شوبا هارتلند (Sobha Hartland) و ویلا‌های هارتلند (Hartland Villas) این گروه املاک را به سازنده‌ای معروف در زمینه املاک لوکس، مدرن و راحت تبدیل کرده است.

Sobha Realty املاک


۹. Union Properties

املاک Union با ارائه سبد متنوعی از املاک مسکونی، تجاری، تبلیغاتی و تفریحی به گزینه ای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. پروژه های جذابی مثل موتور سیتی(Motor city) ، مجتمع گرین (Green Community) و آپ‌تاون مردف ( Uptown Mirdif) توسط گروه یونیون ساخته شده است. این پروژه ها به ارائه امکانات تفریحی و سطح زندگی بالاتر از حد معمول معروفند.

املاک Union
۱۰. Ithra Dubai

Ithra Dubai، یکی از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری دبی است. این گروه متعهد به توسعه پروژه های نمادینی است که به شناخت جهانی دبی کمک می کنند.
پروژه  دیره (Deira Enrichment Project)، مجتمع های وان زعبیل (One Za'abeel) و واترفرانت دبی (Dubai waterfront) تنها بخش کوچکی از پروژه های ساخته شده توسط این گروهند.

بیشتر بخوانید: خدمات ارزشمند املاک و مستغلات گرند ویژن

گروه Ithra Dubai

بازار املاک دبی چشم اندازی از جاه طلبی، نوآوری و تعهد را در سطح جهان ارائه می‌کند. این ۱۰ گروه سازنده املاک که در این مقاله معرفی شده اند نقش بسیار مهمی در ارائه چنین چشم اندازی داشته اند.  این گروه‌ها توانایی خود را در تمام زمینه‌ها از طراحی‌های چشم نواز و نوآورانه تا ارائه کیفیتی مثال زدنی در ساخت این پروژه‌ها نشان داده‌اند. گروه املاک و مستغلات گرند‌ و‌یژن نیز یکی از بهترین‌ها در این زمینه بوده و در کنار این گروه‌ها نامش می‌درخشد.