تماس با پشتیبانی واتس اپ
میزان سود و نرخ بازگشت سرمایه بازار اجاره املاک

میزان سود و نرخ بازگشت سرمایه بازار اجاره املاک

میزان سود و نرخ بازگشت سرمایه بازار اجاره املاک

سرمایه‌گذاری در بازار املاک به دلیل درآمد ثابت و بلند مدتی که ایجاد می‌کند همواره مورد استقبال جامعه قرار می‌گیرد. دوبی به دلیل رشد اقتصادی بالا، بدون مالیات بودن اجاره ملک و محیط جهان‌شهری خود به یکی از بهترین مقاصد سرمایه‌گذاری روی املاک تبدیل شده است.
در این مطلب به نرخ بازگشت سرمایه‌ و دیگر مزایای بازار اجاره ملک در دوبی می‌پردازیم.

۱. سود مناسب

دوبی به دلیل ایجاد شرایط گردشگری مناسب، فضای اقتصادی فعال و همچنین برنامه های تجاری پویا همواره مقصد جذابی برای اجاره املاک بوده است. تقاضای اجاره ملک در دوبی همواره در حال رشد است و به همین دلیل سود حاصل از این بازار نسبت به دیگر نقاط دنیا بسیار بالاتر است. نرخ بازگشت سرمایه بازار اجاره در دوبی حدودا ۷ الی ۱۰ درصد تخمین زده می‌شود که بسیار بیشتر از دیگر شهرهای جهان است.

ویلاهای لاکچری دبی
۲. کسب سرمایه بدون پرداخت مالیات

یکی از بارزترین مزایای سرمایه‌گذاری در بازار املاک دوبی، عدم پرداخت مالیات اجاره دریافتی است. دوبی مالیات بر درآمد و افزایش ارزش سرمایه دریافت نمی‌کند و این قانون باعث جذابیت بیشتر بازار املاک شده است.


۳. اقتصاد پیشرفته

دوبی اقتصادی فعال و همه‌جانبه دارد که شامل بخش‌های بسیاری مانند گردشگری، امور مالی، خرده فروشی و امور لجستیک می‌شود. موقعیت استراتژیک و همچنین محیط تجاری مناسب دوبی باعث شده است که این شهر به پلی برای ارتباط غرب و شرق تبدیل شود و به همین علت مقصدی جذاب برای صاحبان کسب و کارها، گردشگران و متخصصان به شمار می‌رود.
این ثبات اقتصادی باعث می‌شود که نرخ بازگشت سرمایه و سود حاصل از بازار اجاره ملک در دوبی بالا باشد و به نوعی حس اطمینان خاطر در سرمایه‌گذاران ایجاد کند. علاوه بر مزایای اقتصادی ذکر شده، سیستم اعطای اقامت دوبی نیز باعث شده است که بازار املاک این شهر جذابیت بیشتری برای سرمایه‌گذاران و خریداران پیدا کند.


۴. زیرساخت‌های در سطح جهانی

 ساخت آسمان‌خراش‌های چشم نواز، سیستم حمل و نقل مدرن و اماکن تفریحی جذاب نمایانگر تعهد دوبی به ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌باشد. این شهر همواره در تلاش برای ایجاد محیطی پیشرفته و پویا برای سرمایه‌گذاران و گردشگران است. ساختمان‌هایی که نزدیک به خطوط مترو، موسسات آموزشی و مراکز سرگرمی ساخته شده‌اند باعث شده که نرخ بازدهی بازار اجاره ملک در دوبی پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

سیستم حمل و نقل دبی

۵. فرهنگ و سبک زندگی جهان‌شهری

سبک زندگی جهانی و فضای اجتماعی پر جنب و جوش دوبی یکی از جاذبه های اصلی برای مهاجران است.  جمعیت زیاد مهاجرین در این شهر باعث بالا رفتن تقاضای اجاره ملک شده است. این شهر با ترکیبی از امکانات مدرن و جذابیت سنتی عربی، سطح جدیدی از زندگی مدرن را ارائه میٰ‌دهد. نمایشگاه‌های فرهنگی متنوع، مراکز خرید لوکس و رستوران‌های بین المللی نیز یکی از عوامل مهم در ایجاد تجربه های جدید برای جامعه جهانی گردشگران به شمار می‌روند.  گروه املاک گرند ویژن تضمین می‌کند که با ارائه خدماتی استثنایی از جمله مشاوره‌ی شخصی و پشتیبانی کامل به تمامی مهاجران و ساکنان کمک می‌کند تا خانه‌ی مناسب خود را در دوبی بیابند.

۶. مقصدی جذاب برای گردشگران

سازه‌های چشمگیر، بازارهای لوکس و پارک های جذاب دوبی سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کنند. تقاضای اقامت موقت در دوبی و ایجاد بوم‌گردی‌ها و اقامتگاه‌های آپارتمانی همواره در حال افزایش است و فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاران حوزه املاک به شمار می‌رود. مالکان ساختمان‌ها می‌توانند از بازار جذاب اجاره ملک به خوبی بهره ببرند و سود بسیار زیادی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به بازار سودآور سرمایه گذاری در املاک دبی

سازه‌های چشمگیر دبی
جمع‌بندی

سرمایه‌گذاری بر روی املاک و مستغلات در دوبی مزایای بسیار زیادی از جمله نرخ بازگشت سرمایه مناسب، سوددهی بالا، عدم تخصیص مالیات و حضور در محیطی پر پتانسیل را دارد. زیرساخت‌های منحصر به فرد، سبک زندگی خاص و ایجاد محیطی جذاب برای گردشگران باعث شده است که بازار اجاره املاک در دوبی سوددهی بسیار بالایی داشته باشد.
بازار املاک دوبی به دلیل قانون‌گذاری مناسب  و تدبیر دولت همواره در حال پیشرفت است و به بهشت سرمایه‌گذاران املاک تبدیل شده است.