تماس با پشتیبانی واتس اپ
گرند ویژن: حامی اصلی هفته مد VIE دبی

گرند ویژن: حامی اصلی هفته مد VIE دبی

گرند ویژن: حامی اصلی هفته مد VIE دبی

صنعت مد و فشن همواره به دلیل بازار پر زرق و برق و چشمگیر خود معروف و مشهور بوده است.  یکی از معروف‌ترین گردهمایی‌های صنعت مد و فشن یعنی هفته مد دوبی، با حمایت گروه املاک گرند ویژن قرار است به سطوح جدیدی برسد. در این مقاله به بررسی دقیق نقش گروه املاک گرند ویژن در افزایش جذابیت و شهرت هفته مد دوبی می‌پردازیم.

۱. ترکیب فوق العاده‌ای از صنعت مد و املاک

حمایت گروه املاک و مستغلات گرند ویژن از هفته مد و فشن دوبی نمادی از میزان جذابیت ترکیب شدن این دو صنعت به شمار می‌رود. گروه املاک گرند ویژن به عنوان برترین و اصلی‌ترین برند ساخت و ساز در دوبی مشخصا اهمیت طراحی، جذابیت بصری و شیک بودن را به خوبی درک می‌کند. همسو شدن این شرکت با هفته مد و فشن دوبی نشانگر تعهد آن‌ها به گسترش هنر و فرهنگ دوبی است.

ترکیب  صنعت مد و املاک
۲. همراهی طراحان جهانی با استعدادهای منطقه‌ای

هفته مد و فشن دوبی شهرت جهانی خود را مدیون معرفی طراحان سرشناس، استعدادهای منحصر به فرد و ایجاد محیط‌های هنری محلی است. با حمایت گروه املاک گرند ویژن این رویداد می‌تواند طراحان بین المللی را از سراسر جهان جذب کند و باعث پیشرفت بیش از پیش بخش هنری و فرهنگی دوبی شود. این ترکیب باعث می‌شود که استعدادهای منطقه‌ای و کمتر شناخته شده بتوانند کار خود را معرفی کنند و از خلاقیت خود پرده بردارند. تمام این عوامل در نهایت موجب نزدیک شدن جامعه فرهنگی و هنری ملت‌های مختلف به یکدیگر می‌شود.

همراهی طراحان جهانی در هفته مد دبی
۳. رونمایی از مکان‌های منحصر به فرد برای برگزاری هفته مد و فشن

حمایت گروه املاک گرند ویژن از هفته مد و فشن دوبی تنها به حمایت مالی محدود نمی‌شود. گروه املاک گرند ویژن به دلیل ساخت پروژه‌های جذاب و چشم نواز شهرتی جهانی پیدا کرده است. واضح است که این رویداد فرصتی برای گروه املاک گرند ویژن است تا توانایی و خلاقیت خود را به رخ بکشد و حاضران در این رویداد را شگفت زده کند. خدمت دیگری که گروه املاک گرند ویژن ارائه می‌کند تبدیل فضاهای عادی و ساده به مناظر چشمگیر و بسیار جذاب است. طراحی‌های منحصر به فرد و سازه‌های چشم نواز باعث می‌شود که شرکت‌کنندگان در این رویداد تجربه متفاوتی از صنعت مد و فشن به دست آورند.

مکان‌های منحصر به فرد دوبی جهت برگزاری ایونت

۴. فشن صنعتی همواره در حال پیشرفت

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هفته مد و فشن دوبی تعهد مثال زدنی آن به توسعه و پیشرفت صنعت مد است. گروه املاک گرند ویژن در این زمینه نیز با هفته مد دوبی همسو است چرا که آن ها نیز تلاش می‌کنند تا در صنعت املاک همواره پیشرو باشند و طراحی های مدرن خود را توسعه دهند. همکاری این دو غول صنعت مد و صنعت املاک باعث می‌شود که سرعت پیشرفت و توسعه پایدار در هر دو صنعت بیشتر شود. این مورد توجه شرکت کنندگان در این رویداد را به ساختمان‌های سبز و توسعه صنعت مد با در نظر گرفتن محیط زیست بیش از پیش جلب می‌کند.

فشن صنعتی همواره در حال پیشرفت
۵. تجربه صنعت مد و فشن از طریق تکنولوژی

تخصص گروه املاک گرند ویژن در استفاده از تکنولوژی برای ساخت سازه‌های مدرن می‌تواند نقشی محوری در ارائه‌ تجربه‌ای جدید به شرکت کنندگان در این رویداد داشته باشد. با استفاده از تکنولوژیٰ‌های نوآورانه و نوینی مانند واقعیت مجازی، می‌توان تجربه‌ای تعاملی یا صنعت مد و فشن داشت. گروه املاک گرند ویژن بهترین گزینه برای دمیدن روحی مدرن و پویا در کالبد هفته مد و فشن دوبی محسوب می‌شود. ترکیب تکنولوژی و فشن به شرکت‌کنندگان در این رویداد شانس حضور در فضایی تعاملی و چشم نواز را می‌دهد. فضایی که قبلا هیچ‌گاه آن را تجربه نکرده‌اند.

بیشتز بخوانید: Znera Space چشم‌اندازی زیبا به سوی آسمان دبی

مد و تکنولوژی
 

جمع بندی

همزمان با رشد همه جانبه هفته مد و فشن دوبی و شناخته‌تر شدن آن در سطح جهان، همکاری با گروه املاک گرند ویژن باعث شده است که لایه جدیدی از پیچیدگی هنری و تجمل به این رویداد اضافه شود. به دلیل تعهد مشترک هر دو گروه به طراحی‌های نوین، خلاقیت و رشد جامعه می‌توان پیش‌بینی کرد که این همکاری تاثیری شگرف بر صنعت مد و فشن در دوبی می‌گذارد و شرکت های فعال در این صنعت را به سمت توسعه پایدار سوق می‌دهد. این همکاری باعث تسهیل روابط آتی بین هنرمندان، طراحان و معماران می‌شود و فرهنگ و هنر دوبی را بیش از پیش با معماری نوین این شهر گره می‌زند.