تماس با پشتیبانی واتس اپ
۱۰ هتل برتر دبی

۱۰ هتل برتر دبی

۱۰ هتل برتر دبی

۱. Burj Al Arab Jumeirah

Burj Al Arab Jumeirah

هتل برج العرب جمیرا که به عنوان "تنها هتل 7 ستاره جهان" شناخته می شود، به راستی که  جلوه‌ای از مهندسی مدرن و لوکس است.  هر سوئیت  این هتل دارای پیشخدمت خاص خود می‌باشد. همچنین معماری بادبانی شکل و منحصر به فرد آن، برج‌العرب را به نمادی از دبی مدرن تبدیل کرده است.

۲. هتل Atlantis

Atlantis

هتل آتلانتیس در راس نخل جمیرا قرار داشته و مناظر خیره کننده‌ای را از خلیج به مهمانانش ارائه می‌دهد.  این هتل با پارک آبی و آکواریوم زیر آب خود برای خانواده‌ها و ماجراجویان عالی است.

 ۳. هتل Jumeirah Beach

Jumeirah Beach

هتل Jumeirah Beach، یکی دیگر از هتل‌های فوق العاده دبی می‌باشد که در کنار سواحل زیبای خلیج فارس واقع شده است. این هتل دارای شش استخر شنا، 21 رستوران و بار و دسترسی به ساحل خصوصی است.

 ۴.هتل Armani Hotel Dubai

Armani Hotel Dubai

هتل آرمانی دبی در برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، ظرافت، سادگی، آسایش و آرامش را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل نمایانگر زیبایی، جذابیت و سبک لاکچری جورجیو آرمانی است.

۵. Palazzo Versace Dubai

Palazzo Versace Dubai

این هتل مجلل که نشان دهنده سبک زندگی ورساچه است با طراحی منحصر به فرد اتاق‌هایش یکی از خاص‌ترین هتل‌های دبی می‌باشد. همچنین  Palazzo Versaceچندین رستوران فوق‌العاده درون خود دارد.

۶. Al Maha, A Luxury Collection Desert Resort & Spa

 Al Maha, A Luxury Collection Desert Resort & Spa

برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستند، Al Maha Resort اقامتگاهی بی نظیر در وسط بیابان  را ارائه می‌دهد. این هتل در منطقه حفاظت شده صحرای دبی واقع شده است و میراث و معماری بادیه نشینان را به نمایش می‌گذارد.

۷. Park Hyatt Dubai

Park Hyatt Dubai

این هتل لوکس در کنار نهر دبی واقع شده است.  Park Hyatt دارای یک باشگاه قایق بادبانی زیبا، یک زمین گلف و منظره‌ای خیره کننده از خط افق می‌باشد.

۸. One&Only Royal Mirage

One&Only Royal Mirage

هتل One&Only Royal Mirage، ترکیبی عالی از معماری دنیای قدیم و امکانات مدرن را ارائه می‌دهد.  این هتل در نزدیکی خلیج پالم آیلند واقع شده و دارای ساحلی خصوصی به طول یک کیلومتر است.

۹. Raffles Dubai

Raffles Dubai

هتل Raffles، با الهام از هرم‌های مصر باستان،ساخته شده است. این هتل با اتاق‌ها و سوئیت‌های مجللش و مجموعه‌ای فوق‌العاده از رستوران‌ها و بارها، تجربه‌ای سلطنتی را ارائه می‌دهد.

۱۰. Bulgari Resort Dubai

Bulgari Resort Duba

این اقامتگاه در خلیج جمیرا، جزیره ای ساخته دست بشر به شکل اسب دریایی است. Bulgari Resort Dubai،  منعکس کننده تعادل بین سنت و مدرنیته بوده و در واقع ماهیت ساحل دبی را به تصویر می کشد.

بیشتر بخوانید: ۹ تا از بهترین جاذبه‌های توریستی شهر دبی

به یاد داشته باشید که انتخاب یک هتل عالی به ترجیحات شخصی از جمله موقعیت مکانی، سلیقه شخصی، امکانات رفاهی و بودجه شما بستگی دارد.  همه این گزینه‌ها که معرفی کردیم، تجربیات باورنکردنی را برایتان رقم خواهند زد، اما لازم به ذکر است که هرکدام جذابیت منحصر به فرد خود را نیز خواهند داشت.