تماس با پشتیبانی واتس اپ
۹ تا از بهترین جاذبه‌های توریستی شهر دبی

۹ تا از بهترین جاذبه‌های توریستی شهر دبی

۹ تا از بهترین جاذبه‌های توریستی شهر دبی

۱. برج خلیفه

برج خلیفه

این برج که به عنوان بلندترین برج جهان شناخته می‌شود، تبدیل به یک نماد جهانی برای شهر دبی شده است. شما چه در حال نگاه کردن به منظره خیره کننده شهر از پنجره‌های برج خلیفه باشید و چه در رستوران های درجه یک آن غذا میل کنید، این آسمان خراش جذاب یک تجربه منحصر به فرد را برایتان رقم خواهد زد.

۲. دبی مال

دبی مال

مرکز خرید دبی که درست در مجاورت برج خلیفه قرار دارد، بزرگترین مقصد برای خریدهای لاکچری در سراسر جهان است. این مرکز خرید شامل یک محیط بزرگ با هزاران برند بین المللی، یک پارک سرپوشیده، یک پیست اسکیت روی یخ و یک آکواریوم عظیم است.

۳. فواره دبی

فواره دبی

فواره دبی که در پایه برج خلیفه قرار دارد، بزرگترین سیستم آبنمای طراحی شده در جهان می‌ باشد. این فواره آب را تا ارتفاع 500 فوتی به هوا پرتاب می‌کند که همزمان انواع موسیقی از کلاسیک گرفته تا پاپ و سنتی به زبان‌های عربی و سایر زبان‌ها جهانی پخش می‌شود.

۴. نخل جمیرا

نخل جمیرا

نخل جمیرا که به عنوان یکی از جسورانه ترین پروژه‌های مهندسی و معماری جهان در نظر گرفته می شود، جزیره‌ای مصنوعی به شکل درخت نخل است.

۵. مسجد جمیرا

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا نیز یکی از معدود مساجدی می‌باشد که به روی غیر مسلمانان باز است. درنتیجه این مسجد زیبا برای گردشگران فرصتی بی نظیر را جهت آشنایی با فرهنگ و مذهب اسلامی در محیطی آرام و دوستانه ارائه می‌دهد.

۶. مارینا دبی

مارینا دبی

مارینا دبی یکی از مهمترین مناطق گردشگری و معماری شهر دبی در امارات متحده عربی است. این منطقه که در آن یک کانال مصنوعی عظیم ساخته شده، به عنوان یکی از جواهرات معماری شهر دبی شناخته می‌شود. مارینا دبی به دلیل زیبایی خود، امکانات متعدد و مکان‌های تفرجگاهی جذاب بسیار محبوب است.

۷. سافاری صحرا

سافاری صحرا

سفر شما به دبی بدون دیدن صحرای زیبای آن کامل نمی شود. سافاری صحرا جایی است که می‌توانید تپه شنی، نمایش جادویی، نقاشی حنا، شتر سواری و غذاهای محلی را در آن تجربه کنید.

8. محله البستکیه (با نام مستعار منطقه تاریخی الفهیدی)

محله البستکیه

با جذابیت منحصر به فرد دنیای قدیمی البستکیه در دبی، به خانه‌های سنتی، کوچه‌های باریک، برج‌های بادگیر و گالری‌های هنری، در گذشته شهر دبی قدم بگذارید.

 9. بازار طلا و ادویه

بازار طلا و ادویه دبی

این بازارهای سنتی که در دیره، بخش قدیمی‌تر دبی واقع شده‌اند، طیف گسترده‌ای از کالاها از جمله جواهرات نفیس، ادویه جات، منسوجات و عطر را ارائه می‌دهند.

اکنون به سراغ 5 تا از بهترین کلوپ های شبانه در دبی می رویم.

1. کلاپ WHITE Dubai

 کلاپ WHITE Dubai

این کاباره یکی از بزرگترین و منحصر به فردترین کلوپ‌های شبانه شهر دبی است که با فضای جذاب محیطش، افراد با سلیقه‌های شیک و خاص را به خود جذب می کند.

۲. کلاپ Cavalli

Cavalli Club کلاپ

کاوالی کلاب که با الهام از روبرتو کاوالی و همکاری خود این طراح مشهور راه اندازی شده، فضایی مجلل، غذاهای ایتالیایی با کیفیت بالا و شب‌هایی پر جنب و جوش را ارائه می‌دهد.

۳. کلاپ  BASE Dubai

BASE Dubai

 BASE Dubai که درهای خود را فقط برای ماه های زمستان باز می کند، به خاطر آوردن برخی از هنرمندان و دی جیهای برتر جهان مشهور است. این مکان با صحنه مرکزی بزرگش، صفحه نمایشهای LED و نمایش نورپردازی خیره کننده بسیار دیدنی می‌باشد.

۴. کلاپ BOA

BOA Club

این کلاپ با داشتن سالن استراحت فوق‌العاده مجلل دو طبقه که میزبان برخی از بزرگ‌ترین نام‌های بین‌المللی در صنعت موسیقی بوده با ظرفیت 1000 نفری یکی از خیره کننده‌ترین کلاپ‌های دبی می‌باشد.

۵. Armani/Privé

Armani/Privé

از منحصربه‌فردترین مکان‌های شبانه شهر که در بلندترین ساختمان جهان قرار دارد، کلاپ آرمانی است. این کلاپ سالن‌های بزرگ داخلی و خارجی و محیطی جذاب را ارائه داده و همچنین میزبان برخی از بزرگترین دی جی‌ها دنیا است.

بیشتر بخوانید: ۵ دلیل برای انتخاب دبی جهت شروع یک زندگی جدید

 اما توجه داشته باشید که همیشه قبل از بازدید از این کلاپ‌ها قوانین آن را بررسی کنید، زیرا ممکن است  شرایط خاصی برای لباس  و پوشش یا ورود داشته باشند.