تماس با پشتیبانی واتس اپ
۵ دلیل برای انتخاب دبی جهت شروع یک زندگی جدید

۵ دلیل برای انتخاب دبی جهت شروع یک زندگی جدید

۵ دلیل برای انتخاب دبی جهت شروع یک زندگی جدید

زندگی در دبی تجربه‌ای است که شبیه به هیچ یک از تجارب دیگر شما نخواهد بود. از عظمت آسمان‌خراش‌هایش گرفته تا غرق شدن در فرهنگ‌های چند گانه‌اش، چیزهای زیادی برای کشف و لذت بردن در این شهر اماراتی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم دلایلی را ذکر کنیم که انتخاب دبی برای  زندگی را ارزشمند می‌کند.

۱. فرصت‌های اقتصادی

دبی یک مرکز جهانی برای تجارت و امور مالی بوده که بزرگترین شرکت‌های دنیا را در خود جای داده و فرصت‌های شغلی زیادی را برای متخصصان در زمینه‌های مختلف فراهم کرده است.  این شهر به ویژه در حوزه املاک، ساخت و ساز، گردشگری مورد توجه می‌باشد. علاوه بر این، با سیاست‌های تجاری فعال در امارات، سرمایه گذاری در دبی بسیار مورد حمایت قرار می‌گیرد.

فرصت های اقتصادی دبی


۲. درآمد بدون مالیات

یکی از جذابیت‌های کار در دبی، درآمد داشتن معاف از مالیات است. در واقع امارات مالیات بر درآمد دریافت نمی کند، به این معنی که درآمد حاصل از کارتان کاملاً متعلق به شما خواهد بود تا با میل خودتان آن را خرج یا پس انداز کنید. درنتیجه توانایی شما را در پس انداز پول، استطاعت مالی و رسیدن به اهداف مورد نظرتان بالا برده و به میزان قابل توجهی زودتر به آنچه در تلاش برایش هستید، می‌رسید.


۳. زیرساخت های کلاس جهانی

زیرساخت‌های شهر دبی با توسعه یافته‌ترین شهرهای جهان برابری می کند.در این شهر مدرن که شامل آسمان‌خراش‌های براق، مجتمع‌های مسکونی مجلل، امکانات حمل‌ ونقل سریع و آسان، بیمارستان‌ها و مدارس پیشرفته است، شهروندانش از استاندارد زندگی بالایی برخوردار خواهند بود. از جمله جذابیت‌های معماری دبی، برج خلیفه و دبی مال، هستند که جلوه‌ای از زیرساخت‌های بزرگ را نشان می‌دهند.

زیر ساخت‌های شهر دبی


۴. امنیت

دبی یکی از امن‌ترین شهرهای جهان است که سطح جرم و جنایت پایین و استانداردهای بالایی در اجرای قانون دارد.  پلیس این شهر، یک محیط زندگی امن و مطمئن را برای شهروندان دبی تضمین می‌کند. همچنین در دبی از فن‌آوری‌های جدید به طور گسترده در حفظ نظم عمومی استفاده شده تا به احساس امنیت شخصی افراد نیز کمک کنند.


۵. تنوع فرهنگی

دبی شهری چند فرهنگی می‌باشد که مهاجران را از سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است. این ترکیب هماهنگ از فرهنگ‌ها، سنت‌ها وغذاهای متنوع می‌تواند تجربه‌ای غنی و پربار از زندگی را به شما ارائه دهد. همچنین جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی نقش مهمی را در زندگی اجتماعی این شهر ایفا کرده و به ایجاد جامعه‌ای فراگیر و باز برای همه کمک می کنند.


تا اینجا باهم بررسی کردیم که چرا دبی مکانی عالی برای زندگی است. از آب و هوای گرم و سواحل بکر آن گرفته تا سرگرمی‌های بی‌شمارش، ترکیبی هیجان‌انگیز از سنت و مدرنیته را آشکار ساخته اما با این حال مانند هر شهر دیگری، زندگی در دبی نیز با مجموعه‌ای از چالش‌های خاص خود همراه است. 

پس مانند همیشه، توجه داشته باشید که ترجیحات شخصی هر فرد و سبک زندگی‌اش اولویت اول در گرفتن چنین تصمیم گیری مهمی هستند.